Post by reobanworlsepo on Feb 18, 2022 19:35:33 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Botworld Adventure ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Botworld Adventure IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker ressursen ▞▞▞
▞▞▞ Botworld Adventure 2022 version ▞▞▞
Ok, jeg vet at min første anmeldelse om lagring av spillet bare var at jeg var en noob...men spillet krasjer hele tiden nå, og det er laggy. Jeg vet ikke hvorfor det fortsetter å skje, og en gang klarte jeg ikke engang å trykke på noe.
Dette spillet er definitivt for de som liker rpg thingy eller eventyrsjangeren MG, grafikken er bra, så designet til robotene og karakteren din, det eneste jeg ikke liker i dette spillet er at skjermen alltid rister som en boomerang-effekt liker at den ligger etter, men det er ikke noen steder som gjør det på denne måten, jeg er ganske sikker på at telefonens spesifikasjoner er gode nok, jeg prøvde til og med å senke grafikken, men den er fortsatt den samme. Vennligst fiks denne feilen.
lastet nettopp ned dette spillet fordi jeg trodde det skulle være gøy, men når jeg åpner det og venter på å laste det, åpnes det fortsatt ikke selv om innlastingen har nådd 100. Jeg kunne høre musikkbakgrunnen tho og halvparten av hovedpersonsiden men det feilet med lastesiden. vær så snill å fikse dette. hvis spillet fungerer, vil jeg gi deg 5 stjerner
Først av alt får du 1-stjerners rangering fordi noen problemer i spillet betyr ikke at du må slette anmeldelsen min. Kom igjen, dere kan gjøre det bedre enn dette.
ingen automatisk valg for beste element/ferdighet
Jeg likte den første delen av spillet. Spillingen, kunsten, animasjonene er alle fantastiske. Men så får du robotene dine til 20 og treffer en veldig solid murvegg. Blir en enorm umorsom fest, og til og med å betale for ting gjorde det ikke mye bedre. Da ville de også ha 8 pund ekstra i måneden for sesongens ting for å gjøre spillet faktisk spillbart. Nei takk.
Dette spillet er ganske morsomt når du først spiller det, og etter at du sakte har kommet deg gjennom lvl 23++, vil du trenge mer ressurs for å oppgradere boten din, noe som er svært begrenset siden du får ønsket botframe som krever bisarre oppdretts-rng for ikke å nevne rng-butikk som regulerer tilfeldig uønsket skrap/botframe. Dette spillet kan bli bedre hvis f2p-spillere har raskere progresjon også, og i det minste hvis du fortsatt ønsker å gjøre det rng-avhengig, sørg for at du kan konvertere uønsket botframe til ønsket botframe
Jeg spiller dette spillet en stund, og jeg sitter bare fast på nivå 14. Jeg kan ikke forstå hvorfor karakterens nivå ikke går opp. Deres er ingen anelse tilgjengelig på internett også .... hva skal jeg gjøre
Så gøy! Ikke for mange annonser, må gjøre det slik at venner kan bli med på fest sammen. Trenger flere tegnalternativer. Hunden er personlig min favoritt, men vil gjerne se flere hoveddyrkarakterer å velge mellom. Men alt i alt, elsker spillet!!!
Kan ikke justere fiendens nivå
For mye lagging på enheten Oppo A5s..kan ikke engang spille på 1min..loadout, i landsbyen,andre kartlegger alt for mye
spillet krasjer ofte, men fortsatt bra
Moro til nivå 20. Spillet er avlyttet; kan ikke fortsette historien. Blir fort kjedelig.
det er et morsomt spill! historien er fin, og kampen er strategisk og engasjerende. slipingen føles heller ikke så verst. Edit: det er f2p og lavt brukervennlig. Personlig synes jeg den nåværende inntektsgenereringen er perfekt og bør ikke berøres. Forhåpentligvis ødelegger ikke utviklerne det
Gjør deg selv en tjeneste og spill dette spillet. Dette spillet er rett og slett så gøy. Så mange mobilspill er overbelastet med annonser og må betale tonnevis med penger for å komme videre. Dette spillet er ikke sant. Det er så gøy og går veldig bra. Jeg har ikke hatt så mye moro med å spille et videospill på flere år
Kunne ikke få dra og slipp-kommandoen til å fungere. Ikke spillbar på min motorola
Botworld er en billig, dårlig laget Pokémon-wannabe. Kjedelig som faen.
Reparer spillet ditt, det krasjer alltid, og jeg taper stadig belønningene mine på grunn av det
Jeg er så lei av ventetidtaker til faresonen, jeg har vært der 3 ganger bare for å dø, og jeg kan ikke oppgradere noe annet på spillet på grunn av skrot som bare finnes i den sonen, jeg har allerede kjøpt edelstener, så jeg vil slutt å spille, men dette er ikke gøy lenger
Et flott lite spill, hvis du kan få det til å åpne. Det tar omtrent 4 eller 5 ganger å få spillet til å starte forbi lasteskjermen. Det vil bare lukke spillet. Jeg startet på nytt to ganger fordi det ikke lagret fremgangen min begge gangene jeg faktisk kom med i spillet. Vennligst fiks og det er et femstjerners spill.
Tapte en turnering fordi spillet nekter å laste meg inn på arenaen, helt hjerteskjærende å tape på så mye skrot på grunn av noe så dumt. Må være en gjenopprettingsfunksjon i matchmakingen, hvis jeg ikke en gang kan komme med i kampen, hvordan kan jeg tape den
Du kan spille hele dette spillet uten reklame. Kunsten er flott, robotene er fantastiske, og den spiller veldig bra. Du trenger heller ikke betale for å vinne. Jeg har bare spilt i et par dager, og det er favorittappen min. "Energi"-systemet gir deg så mye energi og lades så raskt at jeg aldri har måttet vente med å fortsette å spille.
Ærlig talt... Det er ganske kjedelig for et spill med så mye polering som dette. Det blir kvernet med en gang, og historien får øynene mine til å bli blanke. Også, jeg bør nevne: det er en pokemon/stein-papir-saks-stemning her, men mangelen på autonomi gjør det vanskelig å håndtere. Kort sagt, det er ikke et sjakkspill. Men det er ikke en del av vurderingen, det er bare slik spillet fungerer, i tilfelle det hjelper noen.
ボットワールド アドベンチャー ロールプレイング rkxt
ボットワールド アドベンチャー ロールプレイング vegk
Brothers in Arms™ 3 Árkádjátékok uidw
Botworld Adventure Rollimängud ics
Botworld Adventure Juegos de rol tktj
Det skjer med meg hver gang at når jeg i starten av en kamp krasjer spillet igjen og igjen, men det er et bra og desent spill hvis det ikke hadde noen krasj, ville jeg gitt 5 stjerner
Spillet blir en grind på høyere nivåer. Oppdrag er repeterende. Matchups er urettferdige med motstandere som har roboter på høyere nivå. I utgangspunktet var det et flott spill. Synd at det er p2w-aspektet som dukket opp under sent spill.
Dette er et ekstremt kult spill og det virker godt gjennomarbeidet. Men... Den har en kontantbutikk. Nå verdt å gå for dypt inn i. Jeg ville gjerne ha betalt $10 for å spille dette spillet hvis det var godt balansert og uten butikk. Men med kontantbutikken er det ikke verdt å bli pakket inn i å betale penger hver gang jeg vil ut og jakte roboter. De gjorde en flott kamp her, bare synd at de måtte ødelegge den.
Dette spillet overopphetes telefonen lett. Jeg er sikker på at det ikke er telefonen min som er problemet, siden jeg har andre spill som er tyngre enn dette, og telefonen min overopphetes ikke. Forhåpentligvis kan utviklere fikse det. Inntil da vil jeg installere dette spillet på nytt. Det er gøy. Jeg kan gjøre dette spillet hele dagen, men det overopphetes problemet med enheten min, nei.
Ærlig talt, det er et flott spill. Jeg elsket det. Jeg spilte det helt til slutten av historien. Det jeg ikke elsket er hvordan du treffer en betalingsmur etter nivå 19. Når du trenger bot-essensene, er det nesten umulig å gå opp i nivå uten å kjøpe dem i butikken, og det er bare ingen måte å kjøpe mer enn én med mynter du samler inn . Jeg sank sannsynligvis inn nesten $100 mot slutten fordi slipingen ble utålelig, og endte opp med å kaste bort en haug fordi jeg ikke skjønte at jeg var på siste historieoppdrag.
😀😀😀
Pokemon, men med søte roboter...er overraskende hyggelig! Dette spillet har fantastisk grafikk, morsomt spill og en spennende historie. Totalt sett er det veldig underholdende og morsomt å spille. Min eneste kritikk er at jeg skulle ønske det var en måte å zoome inn/ut på, siden det kan være vanskelig å se ting på nært hold uten den funksjonen. Likevel ser jeg frem til å fortsette å spille, og håper å se flere oppdateringer i fremtiden.
Etter oppdateringen krasjer automatisk.
Dette spillet er utmerket! Jeg er vanligvis ikke imponert over telefonspill, men denne er av topp kvalitet. Ingen påtrengende tilføyelser, ingen problemer så langt. Jeg har spilt i 2 uker og jeg liker historien. Jeg bruker en ram-bot, men jeg har en følelse av at en forsvars- eller snikskytterbot er bedre
flott spill, men ordføreren er feil